להיות נשואים וסווינגרים, אפשרי?

חילופי זוגות

ההשפעה של אורח חיים זה על הנישואין תלויה באיכות הנישואין לפני ההצטרפות.

נישואים חמים ויציבים יביאו הנאה רבה ...

המשך קריאה »
הקהילה הליברלית - סווינגרים

אורח חיים של סווינגרס - 4 דברים שכדאי לקחת בחשבון

הרגע הגיע. החלטת לעשות את הצעד הבא ולצאת לדייט ראשון עם כמה סווינגרים שפגשת באתר כדי לבחון את האפשרות של חילופי זוגות .שניכם מתרגשים מאוד לקראת המפגש, ועולות בראשכם עשרות שאלות ושאלות: מה נלבש לדייט? איפה ניפגש? מה אם אנחנו לא אוהבים את הזוג השני? ואם יש בינינו כימיה - לאן נלך? לנו או להם? כולם נוטים להיות לחוצים לפני הדייט הראשון, בטח אם זה דייט ראשון לחילופי זוגות. רוב הסיכויים שתזכו למפגש מוצלח, אבל אם תרצו לנסות להוריד את רמת הדאגה לפני הדייט הגדול, הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון לפני הדייט הראשון בחילופי זוגות.

מה ללבוש?
זו שאלה שמטרידה בדרך כלל את הצד הנשי של המפגש. איך מתלבשים לפגישת חילופי זוגות? האם תתלבשי באופן סקסי? חָשׂוּף? או תתלבשי כרגיל? ובכן, כמו בדייט ראשון "רגיל" – חשוב להתלבש היטב לאירוע ולבוא נקיה ומסודרת. מבחינת לבוש – חשוב שתרגישי טוב עם מה שאת לובשת, וכמובן לבוש סקסי עוזר להיכנס לאווירה, אבל חשוב לשמור על מראה אטרקטיבי ולא במראה זול. למשל - אין לחשוף את שתי הרגליים והחזה. בחרי לחשוף דבר אחד ולהשאיר מקום לדמיון. הדבר נכון גם לגבי איפור – לא למרוח איפור מוגזם וכבד, להקפיד על איפור שמחמיא לנו ומבליט חלק אחד בפנים אותו אנו רוצות להדגיש כמו עיניים או שפתיים. אנחנו רוצים שבני הזוג האחרים יימשכו אלינו, אבל יכירו אותנו קודם כל כבני אדם.

לקבוע חוקים בסיסים
חשוב שאתם כזוג תשבו אחד עם השניה לפני הפגישה ותחליטו על כמה כללים בסיסיים. למשל: עד לאן שניכם מוכנים ללכת? האם תרגישי בנוח לראות את בן הזוג שלך מקיים יחסי מין עם בת זוג אחרת? האם תעדיפו להתפצל לחדרים נפרדים? או שתחליטו שהפגישה הראשונה לא תכלול חילופי זוגות אלא תהיה יותר מפגש, שלא יכלול יחסי מין, והמקסימום שלו יגיע לגבול מסויים. שניכם צריכים להחליט מראש מה הגבולות שלכם כדי שתוכלו להגיע לפגישה רגועים, ליהנות ממנה ולא להרגיש אחר כך שעשיתם משהו שלא הייתם מוכנים אליו.

אצלנו או אצלהם?
החלטה נוספת שחשוב לשקול מראש היא זו: אם הדייט מצליח - האם תרצו להמשיך עם הזוג השני למקום מפגש אינטימי יותר? ואם כן - האם תרצו ללכת אליהם או שהם יגיעו לדירה שלכם? זו החלטה לא פשוטה שתצטרכו לקבל בזמן אמת, אבל מוטב שתבואו מוכנים. תצטרכו להחליט תוך זמן קצר האם אתם סומכים מספיק על בני הזוג שמולכם, מספיק כדי ללכת איתם לדירתם או להביא אותם לביתכם ובכך גם לחשוף את מקום המגורים שלכם. אם אתה רוצה להקל על זה, אתה יכול פשוט להחליט שבפגישה הראשונה, אם יש כימיה ורוצים להמשיך הלאה, ללכת למקום ניטרלי כמו מלון. בסוף הפגישה תוכלו להחליט מה יקרה בפגישה הבאה.

ביחרו מילת קוד או סימן מוסכם
אמצעי זהירות נוסף שכדאי לנקוט לפני פגישת חילופי זוגות היא החירת מילת אבטחה או סימן, מילה או סימן שברגע שאחד מכם אומר או מסמן, זה אומר שאת/ה רוצה להפסיק את מה שאת/ה עושה וללכת. שאת/ה לא טוב במצב ואת/ה רוצה לצאת ממנו. אל תבחרו במילה כמו 'לא' כי זו מילה שמשתמשים בה כל הזמן, לפעמים אפילו כחלק ממשחק מקדים. בחרו מילה שאין לה שום קשר לסיטואציה כדי שיהיה ברור לשניכם מה המשמעות שלה כשהיא תיאמר.

איך לסרב בנימוס להצעה

חילופי בני זוג

"בעלי ואני השתתפנו במסיבת סווינגרס. מצאנו את עצמינו עם קבוצה קטנה של זוגות שפגשנו בפעם הראשונה."

למרבה הצער, לא אהבנו אף אחד מהמשתתפים. פתאום ניגש אליי גבר וביקש שאצטרף אליו...

המשך קריאה »

איך להכיר עם זוג לחילופים

חילופי זוגות למתחילים

זוגות רבים במערכות יחסים ארוכות לאורך זמן מרגישים צורך בגיוון ורענון בחיי המיטה. כשהזוגיות טובה,

עם בסיס איתן ואיתן, האפשרויות לגיוון הן רבות....

המשך קריאה »