4 דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הכניסה לחילופי זוגות

חילופי זוגות משמעות

הרגע הגיע, החלטתם לקחת את הצעד הבא ולהיפגש עם זוג סווינגרים שהיכרתם

באתר לחקור את האפשרות לחוות יחד...

המשך קריאה »
חילופי זוגות

סווינגרים נשואים, האם אפשרי?

ההשפעה על אורח חיים של סווינגרים על חיי הנישואים תלויה על טיב קשר הנישואים טרם הכניסה לעולם זה. נישואים יציבים ואמינים יביאו הנאה מרובה וריגושים לקשר הנוכחי. לעומת זאת, אם הנישואים רעועים, במיוחד אם הזוג חושב שכניסה לעולם הזה תפתור את בעיותיהם הזוגיות יכול לזרז את האפשרות לסיום הנישואים ולא לפתור את הבעיות הקיימות.

החלטה לא משותפת של הזוג הנשוי להיכנס לאורח חיים זה, או כניסה לאורח חיים זה כפיתרון למשברים של בגידות ללא התמודדות עם משברים של כנות, אמינות ונאמנות בקשר הנוכחי (ללא קשר אם נשואים או לא). רק תגרור התדרדרות של קשר הנישואים.

הסיבה היחידה לאמץ אורח חיים של סווינגרים היא להעשיר ולפתח את חיי הסקס והגיוון שלכם כזוג, להכיר חברים חדשים ולא על מנת להחליף את הבן/בת זוג.

נקודת המפתח לכניסה לאורח חיים זה, היא שאתם צריכים להגיע להפנמה כי יחסי מין עם מישהו אחר חוץ מבן/בת הזוג הוא דבר תקין כל עוד מתבצע תחת הסכמות הדדיות.

אתם צריכים להרגיש שאורח החיים של הסווינגרים תומכת ומעשירה את חיי הנישואין שלך ולא באה להרוס אותם. מניסיוני, אני יכול לומר שגיוון, מימוש פנטזיות, סיפוק הדחף המיני, קבלת האינדיבידואליות בכל אחד מהגורמים מעלה את החשק המיני, משפרת את התקשורת וכתוצאה מכך מונעת בגידות.

זוגות שמנהלים את אורח החיים הזה לאורך זמן מדווחים: (1) התקרבות, התאהבות, במיוחד מיד לאחר פגישת מסיבה, בכך ש"הסווינג" היא הוכחה מחודשת למערכת היחסים והאהבה שלהם. (2) ביטחון וידע רב יותר לגבי טכניקות מיניות. (3) חיי חברה פעילים הרבה יותר. (4) הגברת הפתיחות והכנות בכל תחומי הקשר.

עבור חלקם, פעילות מינית הפכה ליותר טבעית ונורמלית, פחות חשוכה ומבודדת. השפעות נוספות שיש לאורח חיים זה הן הרחבה של המושג "מגדר", שהוא התנהגות מקובלת, עם מי, מתי ואיך. המסירות, הביטחון, האמון והאהבה הקשורים למערכת יחסים בלעדית הופכים להיות מקושרים למערכת יחסים לא בלעדית. לבסוף, התנהגות מינית והנאה מתחילים להיתפס כעוד היבט נורמלי של התנהגות אנושית, ומפסיקים להיות משהו שנעשה בחושך ובחדרים סגורים.

מחקרים אקדמיים מראים שסווינגרים בריאים יותר פיזית, מחוסנים נפשית ונישואים יציבים ומשופרים יותר בהשוואה לזוגות שמקיימים יחסי מין במסגרות חברתיות קונבנציונליות.

איך לומר לא להצעה לחילופי זוגות

החלפת בני זוג

"בעלי ואני השתתפנו במסיבת סווינגרס. מצאנו את עצמינו עם קבוצה קטנה של זוגות שפגשנו בפעם הראשונה."

למרבה הצער, לא אהבנו אף אחד מהמשתתפים. פתאום ניגש אליי גבר וביקש שאצטרף אליו...

המשך קריאה »

איך להינס לאורח החיים הזה

אורח חיים ליברלי

זוגות רבים במערכות יחסים ארוכות לאורך זמן מרגישים צורך בגיוון ורענון בחיי המיטה. כשהזוגיות טובה,

עם בסיס איתן, האפשרויות לגיוון הן רבות....

להמשך קריאה »