להיות נשואים וסווינגרים, אפשרי?

חילופי זוגות

ההשפעה של אורח חיים זה על הנישואין תלויה באיכות הנישואין לפני ההצטרפות.

נישואים חמים ויציבים יביאו הנאה רבה ...

להמשך קריאה »
swinging for beginners

איך להתחיל עם זוג למטרת חילופי זוגות

זוגות רבים במערכות יחסים ארוכות לאורך זמן מרגישים צורך בגיוון ורענון בחיי המיטה. כשהזוגיות טובה, עם בסיס איתן, האפשרויות לגיוון הן רבות.

הדגש על אופי הקשר הוא להבחין בין זוגות המחפשים את הריגוש מחוץ לבית לבין אלו שיכולים לנסות למצוא פתרונות משותפים במסגרת הזוגיות.

זוגות בדרך כלל מחפשים ריגוש בהתחלה באמצעות שימוש באביזרי מין חדשים, צפייה משותפת בסרטים אירוטיים וכו'. בשלב מתקדם יותר, אם הריגוש עדיין חסר, אפשר להתחיל לחשוב על אפשרויות נועזות יותר כמו הכנסת שותפים לחדר המיטה או חילופי זוגות

ההחלטה ללכת על זוג חילופים אינה פשוטה ומתאימה רק במקרים שבהם מדובר בזוגיות טובה, חזקה ויציבה שכן מדובר בחוויה עוצמתית במיוחד שיכולה לפגוע ולגרור סלידה ממגע מיני עם בן הזוג. חשוב שזו החלטה ששני הצדדים רוצים ב-100 אחוז ולא כתוצאה מלחץ של צד אחד. פתיחות וכנות הן המפתח להצלחה בכניסה לאורח חיים זה

אז שנתחיל...
לאחר ששני הזוגות מחליטים שהם רוצים להתנסות בחילופי זוגות, יש כמה דברים חשובים שהם צריכים לדעת:

1) היכן לפגוש סווינגרים אחרים- הדרך הטובה ביותר שאנו ממליצים למצוא שותפים היא דרך מסיבות יעודיות כדוגמת המועדון שלנו. במועדון אתם פוגשים את הזוגות במציאות, נחשפים אליהם ללא כל מחוייבות, שבירת הקרח מתרחשת אוטומטית בגלל האווירה המחשמלת של ריקודים ואלכהול טוב. אפשרות נוספת היא אתרי אינטרנט לחילופי זוגות כמו שלנו. באתר ניתן למצוא מאגר גדול של זוגות ויחידים, מדובר באתרים דיסקרטיים בהם ניתן למצוא שותפים לפי הקריטריונים החשובים לכולם, לנהל שיחות, להתעדכן באירועים, מסיבות וכמובן להכיר ולקבוע מפגשים.

2) כיצד להתאים ציפיות – כפי שההחלטה על החלפת בני זוג צריכה להיות משותפת לשני בני הזוג, כך גם ההחלטה כיצד יפעלו. כל זוג צריך להחליט איך להתנהג. האם הם נצמדים אחד לשני או שכל אחד יכול לחוות גם בנפרד, מהם הגבולות המקובלים מבחינת מערכת היחסים, מה יהיו הסימנים המוסכמים לאותת על רגשותיהם וכו'. חשוב מאוד להיות אחיד ולהגיע לקונצנזוס לפני שחוצים גבול שאחר כך מתחרטים עליהם נפרצים.

3) יחסי מין בטוחים- חילופי זוגות דורשים יחסי מין בטוחים. גם אישה וגם גבר צריכים להיות מודעים ולהגן על עצמם מפני מחלות. שימוש בקונדום הוא הדרך הבטוחה ביותר להגנה מפני מחלות וסיבוכים שונים. גם קהילת הסווינגרים מקפידה מאוד על מין בטוח וזה אחד הכללים הבסיסיים שלה.

4) תשומת לב קבועה- גם כאשר מחליפים בני הזוג חשוב לבדוק שהחוויה טובה ומוצלחת לשני הצדדים, חשוב לעצור מדי פעם ולבחון את המצב. לראות שהציפיות והגבולות עדיין מתאימים, שהקשר הזוגי לא נפגע ושאין סחף מוגזם. זו הדרך הטובה ביותר לשמור על מערכת יחסים טובה כאשתם מאמצים את חיי הסווינגרים.

4 דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הכניסה לחילופי זוגות

חילופי זוגות משמעות הרגע הגיע, החלטתם לקחת את הצעד הבא ולהיפגש עם זוג סווינגרים שהיכרתם
באתר לחקור את האפשרות לחוות יחד...
להמשך קריאה »

איך לומר לא להצעה לחילופי זוגות

spouse swapping

"בעלי ואני השתתפנו במסיבת סווינגרס. מצאנו את עצמינו עם קבוצה קטנה של זוגות שפגשנו בפעם הראשונה."

למרבה הצער, לא אהבנו אף אחד מהמשתתפים. פתאום ניגש אליי גבר וביקש שאצטרף אליו...

להמשך קריאה »