להיות נשואים וסווינגרים, אפשרי?

חילופי זוגות

ההשפעה של אורח חיים זה על הנישואין תלויה באיכות הנישואין לפני ההצטרפות.

נישואים חמים ויציבים יביאו הנאה רבה ...

להמשך קריאה »
spouse swapping

איך לסרב בנימוס להצעה

"בעלי ואני השתתפנו במסיבת סווינגרס. מצאנו את עצמינו עם קבוצה קטנה של זוגות שפגשנו בפעם הראשונה. למרבה הצער, לא אהבנו אף אחד מהמשתתפים. פתאום ניגש אליי גבר וביקש שאצטרף אליו... לא ידעתי איך להתנהג, איך לדחות אותו מבלי להעליב אותו"

נשמע מוכר?
ובכן, בניגוד לדעה הרווחת, סווינגרים אמיתיים הם לא אנשים שהולכים לישון עם אף אחד. סווינגרים, כמו כולם, נמשכים לאנשים מסוימים ואחרים לא. ובכל מקרה – לעולם לא יהיה מצב שזוג סווינגרס יסכים להחליף עם זוג אחר רק בגלל איזו תחושת מחויבות .

דע שאם תבחר באורח החיים של חילופי הזוגות, את/ה תקבל/י הזמנה מזוג שאתם לא בעניין שלהם. זה טבעי. אבל כשמגיע רגע כזה – חשוב לפעול נכון כדי שאף אחד לא ייפגע.

ברוב המקרים, מספיק להגיד "לא תודה", "לא כרגע" או "אולי בפעם אחרת" לזוג שהוצע לכם. רוב הסווינגרים יבינו את הרמז וישאירו אתכם רגועים, מבלי להרגיש פגועים. בהקשר זה, כדאי לזכור שכשאתה אומר "אולי בפעם אחרת" לזוג, אתה גם משאיר את עצמך פתוח להזדמנות עתידית להחליף קשרים עם אותם בני זוג, וכי כרגע זה לא מתאים לך.

מה אם בכל זאת תצטרכו להתמודד עם זוג עקשן במיוחד (או משתתף יחיד) שממשיך להציע לכם גם אחרי שאמרתם "אולי פעם אחרת"? ובכן, מצבים כאלה הם די נדירים בעולם הסווינגרים מכיוון שרוב הסווינגרים יודעים לכבד את הגבולות האחד את של השני, ובעיקר להבין מתי 'לא' זה לא.

אם מישהו ממשיך להטריד אותך, לעתים קרובות ואמרת לו בצורה ברורה וחד משמעית - אנו ממליצים לך לפנות בשלב זה למארגני המסיבה ולדווח על אותו זוג או משתתף, הם כבר יידעו כיצד להתייחס למשתתף בצורה המתאימה ביותר. אולי אפילו לדאוג להרחיק אותו - מהמסיבה/מפגש בהווה ובעתיד.

ולבסוף, הדבר החשוב ביותר הוא, בתור זוג סווינגרס, תדעו מתי להגיד לא להצעות שתקבלו. אם הציעו לכם חילופי זוגות שאתם לא מעוניינים בו, כדאי שתאמרו בצורה סגנונית אחרת (מנומסת) כדי שלא תתקלו במצבים לא נעימים או תיקחו חלק במשהו שאתם לא באמת רוצים לעשות.

4 דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הכניסה לחילופי זוגות

חילופי זוגות משמעות הרגע הגיע, החלטתם לקחת את הצעד הבא ולהיפגש עם זוג סווינגרים שהיכרתם
באתר לחקור את האפשרות לחוות יחד...
להמשך קריאה »

איך להכיר זוג לחילופים

חילופי זוגות למתחילים

זוגות רבים במערכות יחסים ארוכות לאורך זמן מרגישים צורך בגיוון ורענון בחיי המיטה. כשהזוגיות טובה,

עם בסיס איתן ואיתן, האפשרויות לגיוון הן רבות....

להמשך קריאה »