מדיניות הפרטיות

מדיניות פרטיות זו מפרטת את המידע שנאסף על ידי SwingersIL.com, כיצד ניתן להשתמש במידע זה, עם מי המידע עשוי להיות משותף, האפשרויות העומדות לרשותך לגבי שימושים או גילויים מסוג זה, השימוש שלנו בעוגיות וכיצד אנו מגנים על המידע שלך. אנא הקפד לקרוא בעיון את מדיניות הפרטיות הזו בעת צפייה או שימוש באתר זה. על ידי לחיצה על הלחצן 'הצטרף' / 'הירשם' או בנוסח דומה בתחתית טופס ההרשמה בדף הבית של אתר זה, אתה מאשר שקראת והסכמת לנוהלים המתוארים במדיניות פרטיות זו. איזה מידע אנחנו אוספים (כולל עוגיות)? החברה רשאית לאסוף ולאחסן מידע שאתה מזין באתר זה או בגרסה הניידת של האתר, או לספק לנו בדרך אחרת. זה כולל מידע אישי המאפשר זיהוי, כגון שמך, דוא"ל, מספר טלפון/נייד שלך, ואם תבצע איתנו עסקה, מידע פיננסי תוכל לספק לנו גם מידע אחר עליך כגון תחומי העניין וההעדפות המיניות שלך, מין, גיל ועוד. מידע דמוגרפי כגון העיר או העיר שלך. בנוסף, אתר זה אוסף באופן אוטומטי מידע אנונימי על משתמשים כגון כתובת פרוטוקול האינטרנט שלהם, כמו גם סטטיסטיקות לגבי האופן שבו משתמשים מנווטים ומשתמשים באתר. כמו אתרים רבים אחרים אנו גם אוספים מידע שהושג באמצעות 'עוגיות' של האתר. קובצי Cookie הם חלקים קטנים של נתונים הניתנים להסרה המאוחסנים על ידי דפדפן האינטרנט שלך במחשב, בנייד או במכשיר אחר, המשמשים להתאמה אישית ולשיפור חוויית האתר שלך. על ידי המשך השימוש באתר, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות. לעולם לא נמכור את המידע האישי שלך לצדדים שלישיים ולא נשתמש בשמך בהצהרות שיווקיות כלשהן מבלי לקבל את רשותך.

כיצד אנו משתמשים במידע זה?
בכפוף לתנאים המפורטים בתנאים וההגבלות המובאים כאן, SwingersIL.com ישתמש במידע המסופק על ידך (כולל ללא הגבלה מידע בעל אופי אישי ורגיש) למטרות: * אספקת השירות שלנו וניהול העסק שלנו. * חווית משתמש מותאמת אישית והמשך שיפור של האתר שלנו. * ניהול חשבון החבר שלך ומתן תמיכת לקוחות ופונקציות ניהוליות קשורות. * אספקה באמצעות דואר אלקטרוני ותקשורת ניידת מידע הקשור לשירות, מבצעים, מבצעים מיוחדים, בתוספת מידע שיווקי אחר, מוצרים קשורים או אתרי אינטרנט שאנו מאמינים שעשויים לעניין אותך. * ביצוע ניתוחי מעקב אחר אתרים, ניידים ומודעות - ביצוע מחקר וניתוח לגבי השימוש שלך, או העניין שלך במוצר, השירותים או התוכן המוצעים על ידי החברה או אחרים. * יישום או אכיפת כל זכויות בתנאים וההגבלות שלנו החברה עשויה להתחייב נתונים אלה מתפקדים בעצמם או משתמשים בספק צד שלישי מטעמנו, אשר מחויב להשתמש במידע האישי שלך רק כדי לבצע עבורנו את השירותים. כתובת הדוא"ל שהמשתמשים מספקים תשמש רק כדי להגיב לפניותיהם ו/או לבקשות. אם בכל עת המשתמש ירצה לבטל את המנוי לקבלת הודעות דוא"ל עתידיות, באפשרותו לפנות אלינו במייל חוזר על מנת לבטל את קבלת ההודעות ואת החשבון באתר.

עם מי אנחנו חולקים את המידע הזה?
משתמשים יכולים ליצור תוכן, שעשוי להכיל מידע על עצמם או על משתמשים אחרים, ולהעניק רשות לאחרים לראות, לשתף, לערוך, להעתיק ולהוריד תוכן זה. חלק מתכונות שיתוף הפעולה של השירותים מציגות חלק ממידע הפרופיל שלך או את כולו למשתמשי שירות אחרים כאשר אתה משתף או מקיים אינטראקציה עם תוכן ספציפי. באופן דומה, כאשר משתמשים מצטרפים לאירוע, הכינוי שלך, תמונת הפרופיל ומידע אחר יוצגו ברשימה עבור חברי אתר אחרים כדי שיוכלו למצוא אותך ולתקשר איתך. זה לא כולל כל שימוש ושיתוף במידע זה על ידי חברים אחרים לצד שלישי. אם האתר יתבקש על ידי הרשות המשפטית לחשוף מידע על המשתמש שאנו קובעים שהוא בהתאם או נדרש על פי כל חוק רלוונטי. אנו גם שומרים על הזכות לחשוף מידע משתמש כדי לחקור, למנוע או לנקוט בפעולה נגד פעילויות לא חוקיות, חשד להונאה או מצבים הכרוכים באיום פיזי על אנשים כאלה. המערכת תשתמש בהסכמה חד פעמית בצורה של אימות בתרחישים האישיים הבאים (צריך לתת הסכמה רק פעם אחת לכל חשבון משתמש): כאשר המשתמש בונה פרופיל חדש כאשר המשתמש משנה מידע אישי כלשהו בפרופיל שלו כאשר המשתמש ירצה להשתמש באימייל. כאשר המשתמש ירצה לשתף את התוכן שלו אנו עובדים עם ספקי שירות ושותפים של צד שלישי כדי לספק אסטרטגיית אתרים ואפליקציות, ניהול מוצר, פיתוח, אירוח, תחזוקה, גיבוי, אחסון, תשתית וירטואלית, עיבוד תשלומים, ניתוח ועוד שירותים, אשר עשויים לדרוש מהם לגשת או להשתמש במידע המשתמש. אם ספק שירות צריך לגשת למידע על משתמשים כדי לבצע שירותים הם עושים זאת לפי הוראה שלנו כולל ציות למדיניות ונהלים שנועדו להגן על מידע המשתמש.

מחיקת נתונים
אם משתמשים דורשים מחיקת הנתונים שלהם, אנו דורשים מהמשתמשים למחוק את חשבונם. כאשר משתמשים מוחקים את חשבונם או מחליטים לא להשתתף יותר בשירותים, כך תטופל מחיקת הנתונים: מחיקת רוב הנתונים תתרחש עם הסכמת המשתמש. מחיקת נתונים מלאה תתרחש לאחר 90 יום. אנא ראה "שמירת נתונים" להלן לפרטים נוספים לגבי שמירת נתונים למשך 90 יום. משתמשים, בכל עת, רשאים לבקש מחיקה של הנתונים האישיים שלהם. אם תוגש בקשה כזו, החשבון יושבת ויישאר בגיבויים ובמחזור החיים שאנו שומרים על מנת להבטיח שלא נאחסן נתונים בתוך גיבויים יותר מ-90 יום. מחיקת חשבון עקב חוסר פעילות, התרחישים שלעיל יחולו. שמירת נתונים אנו שומרים את פרטי המשתמש עד שהמשתמש ימחק את החשבונות שלו, ולאחר מכן נמשיך לשמור את הנתונים עד 90 יום לאחר מחיקת החשבון. בפרט: דואר אלקטרוני, הערות מנהל, כתובות IP, היסטוריית גישה, היסטוריית תשלומים וכינוי. אנו שומרים על נוהג זה מהסיבה הבאה: * חשבון נמחק בטעות על ידי משתמשים. במקרה כזה, נוכל לשחזר נתונים עבור משתמשים. * למערכות אחסון נתונים וגיבויים שונים יש מדיניות מחזור חיים שונה אשר מוחזקה למשך 90 יום לכל היותר. לדוגמה, גיבויי מסד הנתונים מוצפנים, מצטברים ומחזור מלא תוך 30 יום. אי אפשר למחוק נתוני משתמש בתוך גיבויים מצטברים מוצפנים בזמן אמת. * המידע שאתה משתף בשירותים: אם חשבון המשתמש מושבת או מושבת, חלק מפרטי המשתמש והתוכן שהמשתמשים סיפקו יישארו על מנת לאפשר לחברים אחרים או למשתמשים אחרים לעשות שימוש מלא בשירותים. לדוגמה, אנו ממשיכים להציג הערות ותוכן שסיפקת.

היכן מעובד מידע זה?
המידע האישי שנאסף על ידי SwingersIL.com עשוי להיות מאוחסן ולעבד בכל מדינה אחרת שבה שרתי החברה מאוחסנים. אתה מאשר ומסכים שהמידע האישי שלך עשוי להיות מועבר מחוץ למדינה שבה אתה גר ובמסירת מידע אישי כזה אתה נותן את הסכמתך המשפטית לכל העברה כזו. מידע שאתה מספק על עצמך מדיניות פרטיות זו משפיעה רק על השימוש והחשיפה של מידע אישי ואחר שאנו אוספים ממך. בשימוש באתר ובשירות אתה עשוי להחליט לפרסם מידע על עצמך ועל אחרים ולתקשר עם אחרים או להעלות תוכן שעשוי לכלול מידע מזהה אישי, כגון תמונות או הערות. פרסומי משתמשים כאלה כפופים לתנאים וההגבלות של האתרים. אנו עשויים להשתמש בקבלת החלטות אוטומטית בנוגע לנתונים האישיים שלך עבור שירותים ומוצרים מסוימים, ופרסום המשתמש שלך עשוי להופיע באתרים אחרים, המשויכים לפלטפורמת ההיכרויות, או כאשר מתבצעים חיפושים ב- נושא הפוסט שלך. על ידי חשיפת מידע אישי באתרי אינטרנט הנראים לציבור, מידע כזה הופך לגלוי לציבור וניתן לאסוף אותו ולהשתמש בו על ידי אחרים. החברה אינה יכולה לשלוט מי קורא את הפוסט שלך וגם לא מה משתמשים אחרים עשויים לעשות עם כל מידע שאתה מפרסם מרצונך, ולכן אנו ממליצים לך להפעיל שיקול דעת וזהירות לגבי כל מידע אישי שתחליט לפרסם. כיצד אנו מגנים על המידע שלך החברה הטמיעה מדיניות אבטחה, כללים ואמצעים טכניים כדי להגן על הנתונים האישיים שנמצאים בשליטתה מפני גישה לא מורשית, שימוש לא נכון, חשיפה, השמדה בלתי מורשית או אובדן מקרי. למרבה הצער, אף מערכת לא יכולה להיות מאובטחת לחלוטין ולמרות שאנו נוקטים בצעדים לאבטחת המידע האישי שלך, איננו מבטיחים ואין לצפות כי המידע האישי, החיפושים או התקשורת האחרים שלך תמיד יישארו מאובטחים. לפיכך אנו ממליצים לך לנקוט משנה זהירות בעת חשיפת המידע האישי שלך. כיצד לגשת למידע שלך פשוט היכנס לחשבון שלך באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך ולחץ על 'הפרופיל שלי'. אתה יכול לתקן את המידע האישי שלך. אתה יכול גם למחוק או להשבית את חשבונך בכל עת על ידי ביצוע ההוראות הכלולות בדף 'ניהול חשבון'. גם אם תמחק או תשבית את חשבונך, אנו עשויים עדיין לשמור מידע מסוים המשויך לחשבונך לדרישות שלמות ניהול רישומים וכן כדי למנוע הונאה, לאסוף עמלות כלשהן, לאכוף את התנאים וההגבלות שלנו, להגן על האינטרסים של משתמשי האתר האחרים או לקחת פעולות אחרות כפי שמותר בחוק. לפרטים נוספים נא עיין במדיניות שמירת הנתונים של החברה הכלולה בתנאים וההגבלות. מדיניות הגבלת גיל האתר והשירות הזה מוגבלים למשתמשים מעל גיל 18 (או גיל הבגרות באותן מדינות בארה"ב שבהן 18 אינו גיל הבגרות). יתר על כן, החקיקה מטילה הגבלות על אתרים מסחריים, כולל שלנו. בהתאם לאלו, איננו מכוונים את האתרים והשירותים שלנו לאנשים מתחת לגיל 18 וכל מידע שאנו עשויים לקבל ממשתמשים שאנו חושדים שהם מתחת לגיל 18 יוסר ממסד הנתונים שלנו.האתר מספק אך ורק שירות המכוון למבוגרים ולכל הקטינים נאסר להשתמש בכל השירותים הניתנים.

הרשאות דוא"ל וביטול הסכמה
כאשר אתה נרשם לSwingersIL.com, אתה מסכים לקבל הודעות דואר אלקטרוני מהאתר. כתובת הדוא"ל שהמשתמשים מספקים תשמש רק כדי להגיב לפניות ו/או לבקשות או שאלות אחרות. אם בכל עת המשתמש ירצה לבטל את המנוי לקבלת הודעות דוא"ל עתידיות, אנו כוללים הנחיות מפורטות לביטול הרשמה בתחתית כל דוא"ל.

תשלום מנוי
אין להקצות או להעביר מנוי חבר לכל אדם או ישות אחרים.

שינויים במדיניות פרטיות זו
מדיניות פרטיות זו עשויה להשתנות על ידינו מעת לעת לפי שיקול דעתנו הבלעדי. שינויים אלה ייכנסו לתוקף לאחר פרסום באתר. אנו ממליצים למשתמשים לבדוק לעתים קרובות את הדף הזה עבור כל שינוי כדי להישאר מעודכנים לגבי האופן שבו אנו עוזרים להגן על המידע האישי שאנו אוספים. אתה מאשר ומסכים שבאחריותך לעיין במדיניות פרטיות זו מעת לעת ולהיות מודע לשינויים. המשך השימוש שלך באתר ובשירות לאחר כל שינוי כזה מהווה את הסכמתך למדיניות הפרטיות החדשה. אם אינך מסכים לשינויים כלשהם שנעשו במדיניות הפרטיות החדשה, עליך להפסיק להשתמש בשירות עם תוקף מיידי. אל תחשוף את המידע האישי או הסיסמה שלך. נא לא לפרסם, לשתף או לחשוף בפומבי מידע אישי שאינך רוצה שחברים אחרים ידעו. אנו ממליצים לך לשאול שאלות לפני שאתה חושף את המידע האישי שלך לאחרים. באופן דומה, לעולם אל תחשוף או תשתף את הסיסמה שלך עם אף אחד אחר. אם תאבד שליטה על הסיסמה שלך, אתה עלול לאבד שליטה מהותית על המידע האישי שלך ועלול להיות כפוף לפעולות משפטיות מחייבות שננקטו בשמך. אם הסיסמה שלך נפגעה מסיבה כלשהי, עליך לשנות מיד את הסיסמה שלך ו/או ליצור איתנו קשר.

איש קשר
אנו זמינים ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני. ולבקר באתר לכל מידע נוסף. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי מדיניות פרטיות זו, תוכל ליצור איתנו קשר על ידי שליחת אימייל דרך האתר.